• Loes van der Velden

"Voor elk moment hebben wij een tomaat"


Op Distrifood.nl vertellen we waarom we ons focussen op retailconcepten, zowel onder eigen merk als onder private labels.


‘'Tomaten worden op verschillende momenten gegeten. Hier willen we met onze verpakkingen op inspelen. Wij werken in verschillende landen met verschillende retailers samen, waardoor we een enorme expertise hebben. Het gaat ons niet alleen om de tomaten. Dat de kwaliteit van de tomaten hoog is, moet evident zijn. We willen dat het hele concept errond een meerwaarde biedt, voor de retailer én de consument. Bij Private Labels hebben we even een groot belang dat het product een succes wordt in het schap. ’'


#retail#foodmagazine#distrifood#AGF


Lees hieronder het volledige artikel:

Foodmagazine_062020
.pdf
Download PDF • 16.03MB



0 keer bekeken
TELER.png
TOMAAT.png
  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • YouTube - White Circle

Berkelaar 10 - 2330 Merksplas

T: +3214 40 72 40

info@denberk.be

  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Youtube Icoon