Laura Lascu: Assistent Administratie
Je krijgt de verantwoordelijkheid over een ervaren team van 10 personen dat – verdeeld over onze verschillende locaties – instaat voor o.a. de administratieve payroll verwerking, algemene administratie en onthaal van nieuwe medewerkers in onze serres.
VERANTWOORDELIJKHEDEN:






Je treedt op als expert en behoudt tegelijk het totale overzicht van de werkzaamheden van het team. Je waakt mee over de correcte en stipte verloning van alle medewerkers van Den Berk Délice en zorgt ervoor dat arbeidsreglementen en huisreglementen up to date blijven.
Je verdiept jezelf in onderwerpen als nachtarbeid, overuren, sociale wetgeving, arbeidscontracten, arbeidsongevallen verzekering en neemt zaken in handen m.b.t. sociale inspectie, HR audits en sociale verkiezingen.
Onze leidinggevenden rekenen op jouw input over sociaal-juridische vraagstukken en je pikt adhoc-vragen op m.b.t. payroll, verloning en HR-data.
Je denkt na over de optimalisatie en uitbreiding van onze verloningsstrategie en onderneemt de nodige acties (bv verdere uitwerking flexibel verloning, uitwerken salarishuis, …).
In de rol van coördinator coach, motiveer en stuur je het team zodat het werk op een vlotte en correcte manier kan worden uitgevoerd. Waar nodig, actualiseer en optimaliseer je de administratieve processen.
Je rapporteert aan de finance manager, werkt voor bepaalde onderwerpen nauw samen met de (soft) HR coördinator en de leidinggevenden binnen onze organisatie. Onze organisatie telt vandaag zo’n 170 vaste medewerkers (50 bedienden, 120 arbeiders) en aanvullend zo’n 2 500 seizoenarbeiders op jaarbasis. Ook richting de instroom van deze seizoenarbeiders zal je intern jou rol spelen en contacten onderhouden met interim kantoren.

Download hier de PDF Versie
PROFIEL





Je bent een specialist op vlak van payroll en loonadministratie aangevuld met een bachelor of master diploma.
Je bijt je graag vast in diverse dossiers en treedt daarbij op als aanspreekpunt voor leidinggevenden en externen
Kennis van onze paritaire comités is geen must.
Je bent in staat om helicopterview te behouden en de grote lijnen te zien. Je denkt organisatorisch mee na, stuurt aan, communiceert en gaat hands-on aan de slag
Lees hier het verhaal van één van onze werknemers
Wie worden jouw collega's?
Myriam
Gulickx
Verantwoordelijke Administratie
Alexandru
Varga
Assistent Administratie
Diana
Maidaniuc
Assistent Administratie & Biologie
Greet
Coolen
Verantwoordelijke Administratie
Nele
Ooms
Verantwoordelijke Veiligheid & Milieu
Leen
Van Mol
Verantwoordelijke Administratie
Diane
Wouters
Verantwoordelijke Administratie
Ria
Krijnen
Verantwoordelijke Administratie
Lotte
Van Dongen
Verantwoordelijke Administratie
Kristof
Rombouts
Coördinator Aankoop
Monique
Maas
Verantwoordelijke Finance & Controlling
Inge
Gevers
Verantwoordelijke Administratie
Maria
Mucha
Assistent Administratie
Joyce
Vriends
Verantwoordelijke Administratie
Geanina
Istrate
Assistent Administratie
Tanja
Helsen
Verantwoordelijke Administratie
Karin
Geluykens
Verantwoordelijke Administratie
Ine
Everaert
Verantwoordelijke Administratie
Mãdãlina
Maftei
Assistent Administratie
Ioana Florina
Craciun
Assistent Administratie
Ik heb interesse!
