
Download hier de PDF Versie
Je krijgt de verantwoordelijkheid over een ervaren team van 10 personen dat – verdeeld over onze verschillende locaties – instaat voor o.a. de administratieve payroll verwerking, algemene administratie en onthaal van nieuwe medewerkers in onze serres.
VERANTWOORDELIJKHEDEN:






Je treedt op als expert en behoudt tegelijk het totale overzicht van de werkzaamheden van het team. Je waakt mee over de correcte en stipte verloning van alle medewerkers van Den Berk Délice en zorgt ervoor dat arbeidsreglementen en huisreglementen up to date blijven.
Je verdiept jezelf in onderwerpen als nachtarbeid, overuren, sociale wetgeving, arbeidscontracten, arbeidsongevallen verzekering en neemt zaken in handen m.b.t. sociale inspectie, HR audits en sociale verkiezingen.
Onze leidinggevenden rekenen op jouw input over sociaal-juridische vraagstukken en je pikt adhoc-vragen op m.b.t. payroll, verloning en HR-data.
Je denkt na over de optimalisatie en uitbreiding van onze verloningsstrategie en onderneemt de nodige acties (bv verdere uitwerking flexibel verloning, uitwerken salarishuis, …).
In de rol van coördinator coach, motiveer en stuur je het team zodat het werk op een vlotte en correcte manier kan worden uitgevoerd. Waar nodig, actualiseer en optimaliseer je de administratieve processen.
Je rapporteert aan de finance manager, werkt voor bepaalde onderwerpen nauw samen met de (soft) HR coördinator en de leidinggevenden binnen onze organisatie. Onze organisatie telt vandaag zo’n 170 vaste medewerkers (50 bedienden, 120 arbeiders) en aanvullend zo’n 2 500 seizoenarbeiders op jaarbasis. Ook richting de instroom van deze seizoenarbeiders zal je intern jou rol spelen en contacten onderhouden met interim kantoren.

Wat mag je van ons verwachten?





Voltijdse functie
Gewaardeerde rol in een jong, dynamisch team
Opleiding, coaching en ondersteuning
Gevarieerde uitdaging in een sterk groeiende onderneming
Aantrekkelijk loonpakket in lijn met je ervaring, opleidingsniveau en kennis.
PROFIEL





Je bent een specialist op vlak van payroll en loonadministratie aangevuld met een bachelor of master diploma.
Je bijt je graag vast in diverse dossiers en treedt daarbij op als aanspreekpunt voor leidinggevenden en externen
Kennis van onze paritaire comités is geen must.
Je bent in staat om helicopterview te behouden en de grote lijnen te zien. Je denkt organisatorisch mee na, stuurt aan, communiceert en gaat hands-on aan de slag
Lees hier het verhaal van één van onze werknemers
Wie worden jou collega's?
Mãdãlina
Maftei
Greet
Coolen
Administratief verantwoordelijke
Klaartje
Van Looveren
Administratief verantwoordelijke
Ine
Everaert
Administratief verantwoordelijke
Inge
Gevers
Administratief verantwoordelijke
Diane
Wouters
Administratief verantwoordelijke
Anke
Maes
Coördinator HR
Lotte
Van Dongen
Administratief verantwoordelijke
Jacco
Rustenburg
Data-analist
Nick
Vanthillo
Hoofd financiën
Leen
Van Mol
Administratief verantwoordelijke
Monique
Maas
Medewerker financiën & controlling
Karin
Geluykens
Georgiana
Maghiar
Lucica
Cozaciuc
Joyce
Vriends
Administratief verantwoordelijke
Ik heb interesse!
