Coördinator Payroll & Administratie

Lees hier de verhalen van onze werknemers
Download hier de PDF Versie
Je krijgt de verantwoordelijkheid over een ervaren team van 10 personen dat – verdeeld over onze verschillende locaties – instaat voor o.a. de administratieve payroll verwerking, algemene administratie en onthaal van nieuwe medewerkers in onze serres.

VERANTWOORDELIJKHEDEN:

Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Tas wit.png

Je treedt op als expert en behoudt tegelijk het totale overzicht van de werkzaamheden van het team. Je waakt mee over de correcte en stipte verloning van alle medewerkers van Den Berk Délice en zorgt ervoor dat arbeidsreglementen en huisreglementen up to date blijven.

Je verdiept jezelf in onderwerpen als nachtarbeid, overuren, sociale wetgeving,  arbeidscontracten, arbeidsongevallen verzekering en neemt zaken in handen m.b.t. sociale inspectie, HR audits en sociale verkiezingen.
 

Onze leidinggevenden rekenen op jouw input over sociaal-juridische vraagstukken en je pikt adhoc-vragen op m.b.t. payroll, verloning en HR-data.
 

Je denkt na over de optimalisatie en uitbreiding van onze verloningsstrategie en onderneemt de nodige acties (bv verdere uitwerking flexibel verloning, uitwerken salarishuis, …).

In de rol van coördinator coach, motiveer en stuur je het team zodat het werk op een vlotte en correcte manier kan worden uitgevoerd. Waar nodig, actualiseer en optimaliseer je de administratieve processen.

Je rapporteert aan de finance manager, werkt voor bepaalde onderwerpen nauw samen met de (soft) HR coördinator en de leidinggevenden binnen onze organisatie. Onze organisatie telt vandaag zo’n 170 vaste medewerkers (50 bedienden, 120 arbeiders) en aanvullend zo’n 2 500 seizoenarbeiders op jaarbasis. Ook richting de instroom van deze seizoenarbeiders zal je intern jou rol spelen en contacten onderhouden met interim kantoren.

Symbolen vacature-08.png

Wat mag je van ons verwachten?

Tijd wit.png
Team WIT.png
Samenwerking wit.png
Tas wit.png
Geld - wit.png

Voltijdse functie

Gewaardeerde rol in een jong, dynamisch team

Opleiding, coaching en ondersteuning

Gevarieerde uitdaging in een sterk groeiende onderneming

Aantrekkelijk loonpakket in lijn met je ervaring, opleidingsniveau en kennis.

PROFIEL

Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Symbolen vacature-08.png
Profiel wit.png

Je bent een specialist op vlak van payroll en loonadministratie aangevuld met een bachelor of master diploma.

Je bijt je graag vast in diverse dossiers en treedt daarbij op als aanspreekpunt voor leidinggevenden en externen

Kennis van onze paritaire comités is geen must.

Je bent in staat om helicopterview te behouden en de grote lijnen te zien. Je denkt organisatorisch mee na, stuurt aan, communiceert en gaat hands-on aan de slag

Lees hier het verhaal van één van onze werknemers

 

Wie worden jou collega's?

Mãdãlina
Maftei
Assistent Administratie
Georgiana
Maghiar
Assistent Administratie
Diane
Wouters
Verantwoordelijke Administratie
Lotte
Van Dongen
Verantwoordelijke Administratie
Kristof
Rombouts
Coördinator Aankoop
Ria
Krijnen
Verantwoordelijke Administratie
Greet
Coolen
Verantwoordelijke Administratie
Monique
Maas
Verantwoordelijke Finance & Controlling
Ine
Everaert
Verantwoordelijke Administratie
Eefje
van Dun
Coördinator Payroll
Joyce
Vriends
Verantwoordelijke Administratie
Pieter
Hendrickx
Verantwoordelijke IT
Tanja
Helsen
Verantwoordelijke Administratie
Ioana Florina
Craciun
Assistent Administratie
Nele
Ooms
Verantwoordelijke Veiligheid & Milieu
Karin
Geluykens
Verantwoordelijke Administratie
Laura
Lascu
Assistent Administratie
Lucica
Cozaciuc
Assistent Administratie
Inge
Gevers
Verantwoordelijke Administratie
Leen
Van Mol
Verantwoordelijke Administratie

Ik heb interesse!

Laat dan hier je gegevens achter of mail naar jobs@denberkdelice.be
en wij nemen contact op met jou!

CV uploaden

Dankjewel, wij nemen spoedig contact op!